Sunday, May 17, 2009

worverinkah engkau?


best sgt ke?
x-men origin
erm
kalau 5 bintang
aku bagi 4
eh
4 setengah la
lagi pun dah 2 kali aku tengok
1st time ngan adik ngan sepupu aku
2nd ngan ajoi ngan pa'an
campur yang download workprint yang ada tali kat belakang worverine
2+1
3 kali
best la kiranya
haha
erm
cuma
aku bajet
citer ni lagi best
ye la
dah ada gambit, dead pool
dah lama aku tunggu dua watak ni
lagi-lagi si gambit

walaupun citer ni macam flashback balik
x-men 1,2,3
tapi ok la
memang tak boring

character yang di'create' oleh marvel comic
memang ada aura yang tersendiri
sebab tu kalau diberi pilihan pada aku
mana lagi bagus
marvel comic vs manga
aku pilih marvel
sebab character anime/manga
bagi aku bersifat permanent
berbeza dengan marvel character
sesuai bagi sapa yang nak belajar draw human figure
aku pun dulu belajar dari marvel comic
spiderman, batman
dulu kumpul duit
comic import mahal oo

kita dapat tengok
dengan re-birth of spiderman, batman, superman
walaupun filem-filem ni wujud masa kita kecik-kecik lagi
filem ni masih boleh dibuat balik
walaupun menggunakan latar masa yang berbeza
dan still 'box-office'
lagipun
human figure marvel comic
lagi realistic dari manga

ini cuma pendapat aku
masing-masing punya pendapat
bukan la nak kutuk anime/manga
aku pun minat doraemon, naruto, shin chan



1 comment: